Skip to main content
  • Start onderzoek naar klanttevredenheid

    Start onderzoek naar klanttevredenheid

    29 juni 2021

Wat vinden consumenten van Winkelhart Oosterwolde? Om zo goed mogelijk aan alle wensen en behoeftes tegemoet te komen, starten de winkeliers vandaag met een waarderingsonderzoek. Iedereen die vóór 20 juli zijn of haar ervaringen deelt, maakt kans op een cadeaubon t.w.v. € 50,-.

Het onderzoek maakt deel uit van de marketingcampagne ‘Oosterwolde – gewoon dichtbij’ die vorig jaar van start is gegaan. Er is o.a. aan alle winkeliers in het Winkelhart promotiemateriaal uitgereikt en deze nieuwe website is gelanceerd.

Een volgende stap is het houden van het waarderingsonderzoek. „Voor het realiseren van een zo prachtig en krachtig mogelijk winkelgebied, is het voor ons belangrijk om feedback te krijgen op punten als bereikbaarheid, openbare ruimte, gastvrijheid en veiligheid”, aldus Henkjan van Zanten, voorzitter van Oosterwolde Promotion.

Het invullen van de digitale vragenlijst neem zo’n tien minuten in beslag. Klik hier om deel te nemen. Alle deelnemers maken automatisch kans op het winnen van een prijs. In totaal wordt er tien keer een cadeaubon van € 50,- uitgereikt, te besteden in het Winkelhart. „Vul jij ook de vragenlijst in? Zo kunnen we met elkaar samenwerken aan een mooi winkelgebied met oog voor kwaliteit, aandacht en service.”