Op 1 december ging de eindejaarsactie van start. Tot en met 31 december ontvingen klanten bij elke aankoop in het winkelhart van Oosterwolde een actiekaartje met een unieke code. Deze codes konden op de website www.oosterwolde.nl worden ingevoerd. „Dat is weer massaal gebeurd”, vertelt marketingmanager Niels Tel.
In de decembermaand zijn wekelijks al tientallen kleinere prijzen uitgereikt. Afgelopen week is ondernemer Joost Simons op pad gegaan om de hoofdprijzen uit te delen. „We hadden dit jaar meer dan 7500 euro aan prijzen. Ruim honderd weekprijzen en 22 hoofdprijzen”, zegt Simons.
Vanwege het enorme aantal is hij meerdere dagen op pad geweest om de winnaars persoonlijk thuis te verrassen. Van de uitreiking van een robotstofzuiger, kinderfiets en Tissot-horloge tot cadeaubonnen, een wasmachine en treinset. Van de uitreiking is een compilatievideo gemaakt, binnenkort te zien via de social media-kanalen van Winkelhart Oosterwolde.